Циљ програма предшколског васпитања и образовања у раду са децом од 2,5 године и до 5,5 година јесте подршка добробити детета.
Добробит је вишедимензионални конструкт којим се обједињује разумевање
холистичке природе развоја, целовитости процеса неге, васпитања и образовања и интегрисаног учења детета предшколског узраста.
У најширем смислу, добробит је капацитет успешног персоналног и интерперсоналног функционисања, испољавања и култивисања људских потенцијала за развој и напредак и може се сагледати кроз три димензије:
-персоналну (бити добро и функционисати успешно);
-делатну (умети и хтети);
-социјалну (припадати, прихватати и учествовати).
Све димензије добробити су међусобно повезане, преклапајуће и узајамно условљене. Овако постављен концепт добробити одражава суштину развоја и учења детета, а то је да је дете биће које истовремено јесте и бива – кроз оно што јесте постаје и оно што ће бити, тако да подржавати добробит детета значи истовремено пројектовање циљева на будућност и разумевање шта је добробит за дете у реално постојећим околностима, сада и овде (у реалном програму).